Karo Way – Smarte valg for hverdagshelse
Entreprenørskap, samarbeid og forretningsforståelse står i sentrum hos oss. Vår kultur er preget av handlekraft, målrettethet og vilje til å tenke nytt – og vi oppfordrer til idéutveksling på tvers av grenser og fagområder.
Som et kommersielt helseselskap med mål om å styrke hverdagshelsen, tilbyr vi dokumenterte løsninger som gir folk kontroll over egen helse og forbedrer livskvaliteten.. Med innovasjon og gründerånd sikter vi mot å bli en global ledestjerne innen hverdagshelse.
Vi ønsker å bidra til å heve den generelle standarden for helse og velvære i samfunnet ved å tilby førsteklasses helsetjenesteprodukter og -tjenester. Vi jobber for å øke bevisstheten og kunnskapen om hverdagshelse – og bekjempe sosialt stigma – for å sikre at helseutfordringer i hverdagen blir tatt tak i og behandlet.
Sammen, med entreprenørskap og et konstant søk etter innovasjon, jobber vi for å utgjøre en reell forskjell for mennesker over hele verden.
Hos Karo er våre forpliktelser grunnlaget for arbeidet med å skape sunnere og mer bærekraftige samfunn
Vi ønsker å forbedre livskvaliteten, beskytte miljøet og fremme rettferdighet.Vi er et kommersielt helseselskap med ett klart mål: å hjelpe mennesker med å føle seg bra og holde seg friske i hverdagen.

For oss handler god helse om å håndtere, behandle og forebygge hverdagens helseutfordringer. Vi mener at smarte valg for hverdagshelse kan øke livskvaliteten og gjøre det mulig for folk å leve livet til det fulle. Gjennom innovasjon, gründerånd og våre pålitelige merkevarer gir vi folk muligheten til å ta smarte valg for en bedre hverdag.
Bidra til et sunnere samfunn
Vi har definert et sett med forpliktelser som veileder alt vi gjør:

Samfunn
Vi ønsker å bidra til å heve den generelle standarden for helse og velvære i samfunnet ved å tilby førsteklasses helsetjenesteprodukter og -tjenester. Vi jobber for å øke bevisstheten og kunnskapen om hverdagshelse – og bekjempe sosialt stigma – for å sikre at helseutfordringer i hverdagen blir tatt tak i og behandlet.

Miljø
Vi optimaliserer kontinuerlig våre verdikjeder, i tett samarbeid med leverandører og kunder, for å redusere avfall og minimere miljøpåvirkningen.

Partnere
Vi ønsker å være en pålitelig samarbeidspartner for alle våre interessenter – fra kunder og leverandører til myndigheter og tjenestetilbydere. Vår vinn-vinn-tilnærming og høye integritet preger alt vi gjør.

Kunder og helsepersonell
Ved å lytte nøye til både kundene våre og våre kontakter i helsesektoren, sørger vi for at vi alltid utvikler læremateriell og aktiviteter som oppleves som relevante, trygge og inspirerende. Innsikten fra møtene våre gir inspirasjon til produktutvikling, nye tjenester og enda bedre muligheter til å øke livskvaliteten for folk.

Forbrukere
Vi ønsker å øke bevisstheten om behandlingsalternativer, og dermed bidra til økt livskvalitet for folk. Vi lærer kontinuerlig av forbrukernes erfaringer.

Medarbeidere
Vi tiltrekker oss folk med sterk gründerånd og tilbyr en dynamisk, flat og ubyråkratisk arbeidsplass der frihet til å ta egne avgjørelser står sentralt.

Eiere
Ved å gjennomføre strategien vår målrettet, sikrer vi markedets tillit og gir våre eiere best mulig risikojustert avkastning.

Våre verdier og arv
Vi tror på livslang læring og er stolte av å være en del av folks hverdag. Vår felles innsikt og våre verdier styrer måten vi driver forretning på.
Siden grunnleggelsen i 1987 har Karo utviklet seg fundamentalt, men vårt mål om å forbedre forbrukernes helse og velvære har alltid vært kjerneverdi. Våre fire kjerneverdier definerer hvem vi er:

Challenge
Vi tør å utfordre bransjekonvensjoner og velger alltid den smarte løsningen. Hvis det finnes en bedre måte, finner vi den.
Act
Fremgang er en naturlig del av vår kultur. Vi investerer helhjertet – men aldri på bekostning av integritet – og når målene våre gjennom tillit og presis utførelse.
Connect
Gjennom samarbeid på tvers av funksjoner og grenser, knytter vi bånd til kolleger, partnere og sluttbrukere – for å sammen finne den beste veien videre
Care
Omtanke er kjernen i alt vi gjør. Vi bryr oss om din helse og velvære, og om verden rundt oss.